Maroko 2010

Oproti předchozím cestám je Maroko blízko a proto jsme se rozhodli jet autem, také jsme se těšili na to, jakou svobodu auto dává. Budeme si moci zastavit tam, kde chceme. Maroko je možná blízkou zemí, přesto exotickou. Čekala na nás jiná kultura, jiné náboženství, jiné zvyky, jiná architektura, odlišné, ale výborné jídlo a jiná příroda.

Maroko je konstituční monarchií od roku 1957. Dříve bylo Maroko španělskou a francouzskou kolonií. Hlavou státu je král Muhammad VI. Maroko leží na severozápadě Afriky.

Source bleue de Meski- Pramenná oáza Meski

04.09.2013 20:57
Večer jsme přijeli do oázy Meski. Odložili jsme zimní bundy a obdivovali jsme bazén. Kdyby bylo jen o trošičku tepleji, tak by se dalo koupat. V oáze se dá kempovat, toho jsme využili. K večeři jsme si dali chutný steak za 45 Dh. Později nebylo co dělat, tak vlastně nastal čas na to,...

Projíždíme údolím řeky OUED ZIZ

04.09.2013 21:13

Okolí Rissani

04.09.2013 21:15
Okolí města Rissani jsme projeli dvakrát. Poprvé, když jsme jeli do Merzougy na velbloudy a pak cestou zpět. V okolí Rissani je turistický okruh, kde jsme viděli několik ksour/jednotné číslo ksar – pevnost/. Jeden z nich na obrázku nahoře. CESTOU JSME ZASTAVILI, KLICI SE ŠLI PROJÍT A JÁ JSEM...

Oáza Merzouga

04.09.2013 21:27
Merzouga je malá vesnice, kam se jezdí hlavně kvůli poušti a duně Erg Chebbi. Z Merzougy se pořádají výlety do pouště na velbloudech. Také do Merzougy jsme dojeli večer. Naháněčům do hotelů jsme se nevyhnuli, ale našli nám hotel, kde se dalo stanovat. Zapsali jsme se, ale měli jsme strašný...

Erg Chebbi

04.09.2013 21:29
Erg Chebbi 13. 1. 2010 Noc v pokoji byla příjemná, bylo nám teplíčko. Ráno jsme byli překvapeni bohatou snídaní a už jsme se těšili na den strávený v poušti. Vyrážíme. Nasedáme na velbloudy a s průvodci jedeme do pouště. První zastávka je v nomádském domečku...

Silnice R-108

04.09.2013 21:39
Po snídani pokračujeme dál. Je velice příjemné jet autem, můžeme si zastavit, kde chceme.

Údolí řeky Draa

04.09.2013 21:42
Projíždíme údolím řeky Draa. Palmy jsou všude. Večer stavíme stan v kempu v Zagoře a ve vedlejší vesnici si dáváme k večeři špízy, které se zdají být velice chutné, avšak po zakousnutí jsme zjistili, že jsou z nějaké neurčité hmoty. Bylo to strašidelné, avšak jediné divné...

Silnice R-108 – směr na Ouarzazate

04.09.2013 21:45
CESTOU POŘIZUJEME FOTA                               PROJÍŽDÍME MALOU PÍSEČNOU BOUŘÍ 14. 1. 2010 Užíváme si jízdu a kocháme se okolní krajinou....

Tinfou Dunes

04.09.2013 21:50
Tinfou Dunes 16. 1. 2010 Navštívit malou dunu Tinfou je spíš taková legrace. Oproti jiným je to spíš takové dětské hřiště, avšak Tinfou je velkou turistickou atrakcí, kde v blízkosti nechybí luxusní hotel. Zaparkovali jsme auto a šli jsme k duně. Samozřejmě jsme se nevyhnuli...

Ouarzazate

04.09.2013 21:53
Ouarzazate 17. 1. 2010 Ouarzazate je město obklopené vysokými horami a pouští. Občas se přezdívá jako dveře do pouště. Zajímavé umístění města nalákalo filmaře a dnes tu jsou zabydlená známá filmová studia, o kterých si povíme později.   Kasbah Taourit Taourit je podle nás...